IRCForumu.ORG   sohbetkacak
reklamalanı


 
 
Seçenekler Stil
Alt 03 Ekim 2023, 13:58   #1
"Omne ignotum pro magnifico."
Chloe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Standart Reklamsız abonelik akımının son kurbanı TikTok oldu!

Reklamsız abonelik akımının son kurbanı TikTok oldu!
Son dönemin en popüler platformlarından TikTok, reklamsız abonelik sistemine geçiş yapmak için düğmeye bastı. İşte ayrıntılar.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Dünyanın en popüler platformlarından TikTok, kısa videolu içerikleriyle ülkemizde ve tüm dünyada oldukça başarılı bir gidişata imza attı. Şirket, sosyal medyadan para kazanmanın en büyük adreslerinden birisi halini aldı. Ancak şirket, son dönemde diğer platformların da başvurduğu bir programı bünyesine dahil edecek.

TikTok, reklamsız abonelik planını test ediyor
Son dönemde birçok video içerik platformu reklamlı ve reklamsız katman olarak abonelikler sunmaya başladı. Öyle ki birçok platformun ayak uydurduğu bu özellik, kullanıcılar tarafından da eleştirilerin hedefi oldu. Bu akıma TikTok da ayak uydurdu.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Ortaya çıkan detaya göre TikTok, reklamsız abonelik planı üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. Platform ilk olarak aylık bazda reklamsız abonelik sunmaya hazırlanıyor. Gelen bilgilere bakılırsa TikTok, şu anda sadece ABD’de bu özelliği test ediyor. Test aşamasındaki özelliğin 4,99 dolar olduğu belirtiliyor.

Ülkemizde faaliyet gösteren platformların artık birçoğu reklamsız katman özelliğini sunuyor. Netflix ve Disney, 2022’nin sonlarında reklam destekli planlar ile kullanıcılarının karşısına çıktı. O dönem oldukça tepki çeken bu stratejiye daha sonra Exxen gibi yurtiçi platformlar da ayak uydurdu. Bu konuda son kale olarak görülen Amazon Prime Video, geçtiğimiz günlerde reklamlı katman uygulamasını hayata sokacağını duyurdu.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bilindiği üzere YouTube ve Twitter(X) da uzun bir süredir reklamsız ücretli aboneliklerini kullanıcılarına sunuyor. Netflix, Amazon ve TikTok gibi şirketlerin sonradan bu kararı almasının ardında elbette maddi kaynak yaratma telaşı yatıyor. Öyle ki Netflix ve Amazon, son dönemde ekonomik anlamda gerilemeye girmiş durumda.



shiftdelete.net
________________



: ( :
Her hikayenin iki tarafı vardır.






 


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:31.