Sınavlar ve Hazırlık Sınavları hakkında tüm konulara bu başlık altından ulaşabilirsiniz. |
|
Seçenekler | Stil |
03 Temmuz 2021, 19:28 | #1 |
'2 milyon 600 bin öğrenciye neden bu kadar zor sordunuz?'
İYİ Parti Grup toplantısında Kanal İstanbul ve üniversite sınavı konularına değinen genel başkan Meral Akşener, “Siz bu öğrencilere neden böyle gıcık oluyorsunuz? 1.5 yıldır, kesintiler ve zorluklarla eğitimlerine devam etmeye çalışan 2 milyon 600 bin gencimizin önüne getirilen sınavın bu kadar zor olmasının sebebi nedir?” diye sordu. İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Kanal İstanbul’la ilgili “O parayı sizden uluslararası tahkim yoluyla söke söke alırlar” sözlerine tepki gösterdi. Akşener, “Kanal İstanbul için avuç ovuşturan finans kuruluşlarını, müteahhitlik firmalarını bir kez daha uyarıyorum. Bu parayı bizzat Tayyip Erdoğan’dan isteyeceksiniz. Paranızı onun şahsi hırslarına veriyorsunuz, geriye de bir zahmet kendisinden alacaksınız. Bizden kapik işlemez” ifadesini kullandı. Akşener, TBMM’deki grup toplantısında özetle şunları kaydetti: ÖĞRENCİYE NEDEN GICIK OLUYORSUNUZ? (TYT-AYT soruları) Sayın Erdoğan’a ve eğitim gurusu ambalajıyla göreve getirdiği Milli Eğitim Bakanı’na sormak istiyorum: Siz bu öğrencilere neden böyle gıcık oluyorsunuz? 1.5 yıldır, kesintiler ve zorluklarla eğitimlerine devam etmeye çalışan 2 milyon 600 bin gencimizin önüne getirilen sınavın bu kadar zor, soru formlarının da bu kadar farklı olmasının sebebi nedir? Çocuklarımız için bu olağanüstü sürecin olumsuz etkilerini en aza indirecek tedbirler almak yerine sınavı iyice zorlaştırarak öğrencilerimizi şaşkına çevirmeyi adeta onları cezalandırmayı tercih ettiniz.” Alıntı Benzer Konular:
________________
|
|
|
02 Mayıs 2024, 13:04 | #2 |
Tartışmaya açık bir konu aslında
________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
|
|
|
Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 ziyaretçi) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|