Spamfilter Kanala Yansıtma (Parça KOD)
Öncelikle 64bit Sunucu içindir;
Editlemeniz gereken Klasör: Unreal3.2*/src/modules Dosya: m_message.c Kod:
char *_StripControlCodes(unsigned char *text); Altına ekle void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi); 1. Bul Kod:
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; } Kod:
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, acptr->name, *text); return ret; } } Kod:
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; } Kod:
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, chptr->chname, text); return ret; } } Kod:
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi) { aChannel *shptr; shptr = find_channel("#reklam", NULL); if (shptr){ sendto_channel_butserv(shptr, &me, ":Reklam PRIVMSG %s : Yapan:%s Yapilan: %s Mesaj:%s ", shptr->chname,nick,kim,yazi); } } cd Unreal3.2* make ./unreal rehash (mümkünse restart yapın) Sonuç olarak /spamfilter komutu ile eklediğiniz herşey #reklam kanalına yansıyacaktır. |
emeğine sağlık
|
GüzeL konu Emegine Ve kLavyene SagLik
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.