IRCForumu.ORG   sohbetkacak
reklamalanı


Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni
  • 1 Post By Mahrez
  • 1 Post By MaquSa

 
 
Seçenekler Stil
Alt 12 Kasım 2022, 13:37   #1
NCL
Mahrez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Standart m_helpmotd (/helpmotd) Helper Listesi

KOMUT: /helpmotd
Kurulum: Unreal anadizinine ircd.helpmotd isimli dosya oluşturup içeriğini ekleyiniz.
Aşağıdaki modulu Unrealinizin src/modules klasörü içerisine atıp ssh'den Unreal anadizininize gelip, make custommodule MODULEFILE=m_helpmotd komutu ile kurunuz daha sonra sunucunuzda /rehash komutunu uygulayınız.

Kod

/*
*   /helpmotd modulü by YouMyCure
*/
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "proto.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif

DLLFUNC int m_helpmotd(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);

#define MSG_HELPMOTD 	"HELPMOTD"	
#define TOK_HELPMOTD 	"t"
#define HMOTD 	"ircd.helpmotd"
	

ModuleHeader MOD_HEADER(m_helpmotd)
= {
  	"m_helpmotd",
  	"$Id$",
  	"Helper Motd Eklentisi by YouMyCure /helpmotd", 
  	"3.2-b8-1",
  	NULL 
  };

  DLLFUNC int MOD_INIT(m_helpmotd)(ModuleInfo *modinfo)
  {
    	add_Command(MSG_HELPMOTD, TOK_HELPMOTD, m_helpmotd, MAXPARA);
    	MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
    	return MOD_SUCCESS;
  }

  DLLFUNC int MOD_LOAD(m_helpmotd)(int module_load)
  {
    	return MOD_SUCCESS;
  }

  DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_helpmotd)(int module_unload)
  {
    	if (del_Command(MSG_HELPMOTD, TOK_HELPMOTD, m_helpmotd) < 0)
    	{
    		sendto_realops("Failed to delete commands when unloading %s",
    			MOD_HEADER(m_helpmotd).name);
    	}
    	return MOD_SUCCESS;
  }

  DLLFUNC int  m_helpmotd(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
  { 
    FILE *dosya;
    char buf[BUFSIZE];
    dosya = fopen(HMOTD, "r");
    if (dosya != NULL) {
      while (fgets(buf, sizeof(buf), dosya)) {
        sendto_one(sptr, ":%s", buf);
      }
      return 0;
    }

  }
Test Edilen Unreal Sürümü: 3.2.10.4
MaquSa bunu beğendi.
________________

"Fark etmek acıydı ama gerekliydi."
 
Alt 12 Kasım 2022, 14:57   #2
MaquSa Limanı
MaquSa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Standart

Emeğine sağlık Sevgili @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Mahrez bunu beğendi.
________________

 


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:42.